Valuation: Measuring and Managing the Value of Companies

McKinsey & Company, Inc. Koller, Tim Goedhart, Marc Wessels, David

Ouvrage indisponible

Éditeur
John Wiley & Sons Ltd
Pages
840
Parution
août 2010
Format
Cartonné
Langue
Anglais
Dimensions
259 × 181 × 46 cm
EAN
9780470424650
Autres formats
  • Résumé

* The #1 best-selling guide to corporate valuation for professionals.
Bio de l'auteur
Sommaire / contenu
Nous vous suggérons aussi
Trump: The Art of the Deal Collectif CHF 16.20
How to Have a Good Day: Harness the Power of Behavioral Science to Transform Your Working Life Webb, Caroline (University of Newcastle, Australia) CHF 31.90
Freakonomics: A Rogue Economist Explores the Hidden Side of Everything Levitt, Steven D. Dubner, Stephen J. CHF 9.90
Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want Osterwalder, Alexander Pigneur, Yves Papadakos, Patricia Bernarda, Gregory Papadakos, Trish CHF 49.90
Retour en haut de page