Stakeholders Matter: A New Paradigm for Strategy in Society

Sachs, Sybille Ruhli, Edwin Kern, Isabelle

CHF 141.40
Alerter avant parution Précommander Ajouter au panier Ajouter e-book

Livrable entre 2 et 4 semaines environ

Éditeur
Cambridge University Press
Pages
296
Parution
septembre 2011
Format
Cartonné
Langue
Anglais
Dimensions
228 × 152 × 18 cm
EAN
9780521196390
Autres formats
  • Résumé

Challenges the basic assumptions of the dominant shareholder-value model and develops a new understanding of value creation based on mutuality.
Bio de l'auteur
Sommaire / contenu
Nous vous suggérons aussi
Team of Teams: New Rules of Engagement for a Complex World McChrystal, General Stanley Silverman, David Collins, Tantum Fussell, Chris CHF 17.50
Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just 5 Days Knapp, John Knapp, Jake Zeratsky, John Kowitz, Braden CHF 24.80
Starting a Business All-in-One For Dummies Consumer Dummies CHF 36.20
The Richest Man in Babylon George S Clason Theresa Puskar CHF 1.40
New One Minute Manager, The Blanchard, Kenneth H. Johnson, Spencer CHF 12.00
Retour en haut de page