Agricultural Marketing Enterprises:For the Developing World

Abbott, John C

CHF 58.90
Alerter avant parution Précommander Ajouter au panier Ajouter e-book

Livrable entre 2 et 6 semaines environ

Éditeur
Cambridge University Press
Pages
232
Parution
octobre 1987
Format
Livre broché
Langue
Anglais
Dimensions
229 × 152 × 13 cm
EAN
9780521339087
  • Résumé

This textbook presents a selection of marketing enterprises which succeeded under the conditions prevailing in developing countries.
Bio de l'auteur
Sommaire / contenu
Nous vous suggérons aussi
Platform Revolution: How Networked Markets are Transforming the Economy--and How to Make Them Work for You Parker, Geoffrey G. Van Alstyne, Marshall W. Choudary, Sangeet Paul CHF 31.50
Team of Teams: New Rules of Engagement for a Complex World McChrystal, General Stanley Silverman, David Collins, Tantum Fussell, Chris CHF 17.50
22 Immutable Laws of Marketing, The Ries, Al Trout, Jack CHF 16.40
Retour en haut de page